..Flera bullar i ugnen..

Halloj, idag kollade vi ctg och flöde och det var precis som vanligt och sedan gjordes det
även ett TUL (tillväxtultraljud) och där visade sig att tillväxthämningen har ökat från -26%
till -33%.  Buk & huvudomfånget har bara ökat någon cm och pyret beräknas väga
1720 gram, men annars verkade pyret må bra :)  Ska tillbaka på kontroll på lördag och sedan
ska jag dit igen på måndag.

Efter läkarbesöket for jag och svärmor till expo och hämtade hem vagnen, den är så fin!
Sen så har jag bakat matbröd och nu står en bulldeg på jäsning, när det är klart så ska
jag nog slänga ihop några mockarutor och sedan blir det att laga middag. När älsklingen
kommer hem ska jag bara slappa, tror jag om det inte blir att lägga golv i förrådet, vi får
se vad dagen har att bjuda på, nu tillbaka till bullbakningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0