..Duktig..

Godkväll, det börjar strax vara dags för mig att hoppa i lådan, jag ska upp relativt tidigt eftersom
jag ska vara på förlossningen imorgon klockan 8.30 för att köra ctg, flödeskontroll osv.
Idag har jag faktiskt varit ganska så duktig, var ner till affären och handlade och sedan så har jag
bakat mockarutor och drömmar, sedan har jag oxå kört någon tvättmaskin samt lagt det sista
golvet i förrådet så nu är det klart :) Hade tänkt fördela alla papper i pärmar men så långt har jag
inte kommit ännu, det får bli imorgon måste köpa register först. Men nu dags för lite kvällsfika å
sedan en sväng med tandborsten innan jag intar min plats i lådan, natti!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ger mig inspiration. Är ledig måndag å tisdag.. Då ska jag också baka. :D heheh. :)

2011-08-05 @ 23:39:29
URL: http://thinkinpink.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0