..Bvc..

Halloj, dagarna här hemma går i rasande fart, vaknar upp och helt plötsligt är det kväll.
Lillknodden mår bra förutom att han kämpar med en massa luft i magen, men det hoppas vi
kunna bota med lite massage och minifom, får se hur det går :) Annars så var vi idag på bvc
och lillknodden väger nu 2120 gram dvs att han gått upp 135 gram på 3 dagar, helt otroligt att
han nu väger över 2 kilo! Jag och Thomas älskar att vara föräldrar och jag kan säga att min son
inte kan ha en bättre pappa än vad han har. Thomas är helt fantastiskt och det är helt sjukt hur
stolt han är över Liiam, hela han lyser upp varje gång någon frågor om han eller varje gång han
bara tittar på han! Jag har lätt dom två finaste killarna i mitt liv kan inte fatta att jag är så sjukt
lyckligt lottad!! :)


Liiam 18 dagar och Linnéa 3 månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0