..Torsdagen..


Vaknade, läste bloggar & lagade käk å sedan mötte jag upp Sandra för en fika på stan
riktigt kul att träffa henne var ett jävla bra tag sen, tror jag träffade henne i somras sist.
Sedan blev det en liten ragg med älskot, vi körde Sandra till hennes föräldrar och sedan
en tur på stan innan jag var tvungen att fara hem och spy. Efter att jag hade kräkts upp
den ljumma chokladen & wienerbrödet så bar det av till svärmor för middag. Det som är
otroligt skönt med graviditets illamående är att man mår bra direkt efteråt, inte nått som
sitter kvar spyan kommer bara upp och sen är det som vanligt. Hos svärmor var det tacos
och jag åt riktigt mycket idag, har inte ätit så mycket på flera månader! Jag åt typ för 3
personer eller jag åt för 1 och pyret för 2 *hehe. Var otroligt gott! Ibland är mat så jävla
underskattat. Vid 20.00 bar det av hemmet, där det vankades mys & hockey, trist bara
att vi förlorade, men det var en jävligt bra spelad match av FBK. Nu blire sängen för
imorgon väntar en dag med arbete, eller jag jobbar hela helgen. Em fredag, dubbla skift
lördag & söndag, fm måndag och sen en ledig dag å sedan jobb igen. När man jobbar 100%
är man nästan på jobbet varje dag, jobb betyder pengar & pengar är bra med tanke på att
jag planerat att vara ledig & bara slappa i slutet av graviditeten. Haha ne jag ska nog jobba
så länge jag orkar, sedan blire att vara hemma med älskade pyret i minst ett år iaf :D

Nähe fan godnatt på er ny kryper vi till kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0