..Thoughts..

Det är sjukt hur musik kan föra en tillbaka till tider/minnen, hur den får känslorna att flöda,
hur den kan påverka en så mycket och få tankarna att snurra i 380! Vissa saker kan man
inte glömma och vissa tankar är omöjliga att förbjuda. Men är det okej att sakna det som en
gång var? Är det okej att blicka framåt och tveka? Är det okej att vara rädd för ovissheten?

I dont know!?!? Jag vet bara att jag gjorde rätt val & att jag aldrig någonsin kommer ångra
det, jag har följt mitt hjärta! och jag kommer trycka på delete knappen tills allt som orsakar
mig smärta är borta. Jag tänker leva mitt liv, jag tänker vara lycklig & jag tänker leva för oss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0