..Sömnlös..

Härligt här ligger jag vaken mitt i natten och kan inte sova. Har varit uppe ca 1 timme, det är
diverse toabesök som håller mig vaken, inte lätt att vara gravid. Sömnlösheten hade inte kunnat
passat sämre med tanke på att jag jobbar fm i morgon :/ Men bara bita ihop, får hoppas jag
somnar om på en timme eller två, men det tror jag knappast för jag är klarvaken.
Det enda jag vill nu är att tiden ska gå fort vill fan inte ligga här 4 timmar & 40 minuter innan
jag ska på jobbet! Tycker vi tar och spolar fram klockan till 10:30 på en gång så jag och älsklingen
får befinna oss på rutinultraljudet istället :D Hoppas ni andra sover sjukt jävla gott, nu ska jag ta
och läsa lite bloggar å göra ett nytt försök till att somna, godnatt eller godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0