..Måttligt jävla less..

Har inte varit så här less på länge, men det blir juh så med för lite sömn!
Har inte fått sova ordentligt på två nätter, blir galen, jag hatar att vara trött jag orkar inte
göra någonting nu förtiden när jag inte får sova ordentligt. Hela kroppen jobbar juh för fullt hela
dagarna för att utveckla vårat lilla pyr vilket får hormonerna att forsa genom kroppen så att
man bara blir allmänt irriterad över små saker, tänk er det med för lite sömn oxå, koppla på illamående,
foglossningar, smärta, pissa stup i kvarten och hunger. Ja då förstår ni hur måttligt less jag är.
Men det är juh för en bra sak, ångrar aldrig det här, inte ens för en sekund, men gnälla måste man få
göra det känns bättre då.

Imorgon eller kanske ska säga idag, äre det meningen att vi ska åka till Kauto på bröllop, men jag
vet faktiskt om jag känner för att följa med längre. Nu när jag inte fått sova ordentligt vet jag inte
om jag orkar, ska faktiskt orka vara trevlig mot en helvetes massa folk, plus att jag inte vet vad jag
ska ha på mig. Hade varit väldigt enkelt att hoppa i kolten, men jag tror inte mitt skinnbälte passar
längre, samt att det blir alldeles för varmt och då kommer jag bli svimfärdig och det räcker redan att
jag är det pga mitt låga blodtryck. Orkar inte ha kolten med bara förklädsbandet, även fast det är så
man brukar ha det när man är gravid. Gah får se hur jag gör, följer jag med på bröllopet blire bara att
slänga på sig nå kläder som PASSAR, skorna till kolten, ringar & broscher.

När jag säger kläder som passar äre inte så att jag gått och blivit smäll fet, har faktiskt inte gått upp
ett enda gram ännu, har faktiskt gått ner. Men vare sig jag går ner eller inte så växer min mage, den
är inte överdrivet stor, men att komma i jeans och klänningar man haft förut är inte det lättaste :)
Dags att ta och köpa sig några mammabyxor kanske ;) Ne nu ska jag hoppa i duschen för att bota
graviditetsklådan och värken sedan ska jag ställa mig och göra någon mat! Är ruskigt jävla hungrig.

Tack bloggen för att du finns och låter mig gnälla, dagar som denna vet jag inte vad jag hade gjort utan dig.

Bjuder på en bild, som är tagen under nyåret i Kauto




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0