..Godmorgon..

Ligger på min luftmadrass med huvudvärk, borde förmodligen sova mer men
det är omöjligt för jag är hungrig som tusan. En sak som är sjukt irriterande
är att det är galet dåligt väder idag, slask & regn/snö, garanterat bara för att jag är
ledig, men jag får passa på att sitta hemma och sy istället, laga en god middag
och hämta ut två stycken paket som kommit med posten. Det ena är nog en sak
till pyret och den andra två grejer som kommer underlätta min graviditet :)

Helgen har förresten varit underbar, varit i Kauto & på bröllop, träffa en massa
folk och bara tagit det lugnt. Sedan fick vi världens underbaraste nyhet!!
Thomas är inte pappa till sin ex unge, halleluja moment :D


Var och fräschat upp håret blev lite kortare men det behövdes!

Kommentarer
Postat av: Katti

Åh vad fint håret blev! Ser att du använder den rosa tröjan ;P Du blir mer och mer rosa nu. Och magen, vad stor pyret blivit.

2011-04-06 @ 14:51:43
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com
Postat av: Liselotte svarar

Det är faktiskt min röda gamla tröja :)

2011-04-06 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0