..Frågor & svar..

Jag blev gravid ungefär: 12 December är vad jag tror
Jag förstod att jag var med barn den: i början av Januari
eftersom: jag mådde sjukt illa hela tiden.
Min första tanke var: SHIT! Kul, spännande & overkligt :)
och jag kände mig: Superlycklig, förväntansfull & nervös.
Jag tog graviditetstest den: 26 Januari
Det första jag gjorde efteråt var: Sprang omkring i lägenheten som en
yr höna och pratade i telefon.
Den första som fick veta nått var: Katarina
Då var jag i vecka: V.8 (7+2)
Såhär kändes det att berätta nyheten: Lättande, roligt & glädjefyllt
och såhär blev reaktionen: Katarina var nog lite chockad och fnittra som en liten flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0