..Flitig som en myra..

Morgonen var ganska lugn men efter min förmiddagslur så satte jag igång,
så nu är hemmet rent och en massa grejer är burna till förrådet. Kylen &
frysen är fylld och godisskålarna på bordet står inte heller tomma :D
Nu har jag bara tänkt ta och njuta av kvällen och när älskot kommer hem från
O´learys så ska jag passa på och mysa med han! Har bara hunnit träffa min
karl under lunchen idag, så han är sjukt saknad, men medans jag väntar in
han ska jag njuta av nå go fika medans jag tittar på dh! Ni får ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: Katti

men fy fan va gott med godis! speciellt de röda och geishan dööööör

2011-04-29 @ 15:34:33
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0