..Ett smycke..


Har köpt ett snyggt smycke att ha runt halsen och som är lika mycket till mig som till pyret.
Kedjan gör att smycket hänger just vid magen och när man rör sig ger den ifrån sig ett klingande
ljud. Från v.20 ska bebisen i magen kunna uppfatta ljudet och när den sedan kommer ut i världen
ska ljudet kunna ge ett lugn och trygghet åt bebisen :)

Köpte mest det för att stimulera den lilla lite grann, samt för att det är jävligt snyggt!
Thomas som fick välja ut den bland en massa :)

Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

Var med i min tävling, den avslutas ikv! <3 kram

2011-04-11 @ 19:45:09
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Lilla H

Ett sånt hade jag också när jag var gravid. Glömde dock att använda det efter ett tag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0