..Att veta eller inte veta..


Imorgon blir det rutinultraljud klockan 10:30 som jag längtar efter att
se vårat älskade pyr, blir 3:e gången nu. Jag är sjukt spänd på att få
höra när dom beräknar att vårat älskade pyr ska komma & jag hoppas
verkligen inte att jag blir tillbaka flyttad, men det tror jag inte. Det här
med att ta reda på kön eller inte, för mig spelar det ingen roll vad det
blir för kön utan det är mer ovetskapen som gör mig galen, jag är så
grymt nyfiken och det här är inget undantag. I Gällivare på gyn talar
dom inte om vad det är för kön, utan man måste då boka tid till ett privat
läkarcentra. Jag vill jätte gärna kolla upp vad vårat lilla pyr är för något,
men Thomas är lite kluven, så det blir att diskutera och ta reda på vad
han vill, vill inte Thomas veta så får vi helt enkelt vänta. Jag har inga som
helst problem med det, utan jag accepterar hans val å så är det med det,
så lite mer eller mindre han som får välja :) Han kan ju inte kontrollera så
mycket annat med den här graviditeten så det tycker jag han har mer än rätt till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0