..Zombiegirl..

Känner mig som en zombie just nu är så galet trött har inte sovit ordentligt sen klockan sju
igår kväll, jobbade nämligen natt i natt och jag kan säga att det var ett rent helvete.
Har aldrig någonsin varit med om en sån mardröms natt jag skojar inte om jag säger att jag kunde
sitta ner i 1,5 timme på hela natten om man räknar ihop alla små snuttar här och var.
Så var helt slut när jag gick av mitt skift och då vara bra börja stressa springa hem och hoppa
i duschen för halv åtta skulle jag & katti starta till läkaren i Sunderbyn jag hade nämligen tid
på lungmottagningen, anmälde mig i receptionen sedan fick jag komma in och göra ett vitalogram
efter det så snackade jag med läkaren, vi kom fram till att den medicineringen jag hade just nu
funkade rätt bra, fick tips om att öka dosen om det dök upp besvär, sedan förnyades det recept
och sedan var jag klar :) Katti hade redan åkt in till stan så jag tog bussen in och sedan fick jag
träffa en av Kattis kompisar. Sedan blev det käk, gott, gott, gott. När magen var fullproppade så
bar det ut på stan och kika, två saker fick följa med hem så jävla snygga! Love, Love :D
Sedan vare hemresa där jag råkade blunda lite & skönt vare. Efter hemkomsten så slängde jag
i mig ännu mera käk och sedan for jag till syrran och hämtade mina nycklar. När jag kom hem så
ville jag inte somna ännu så jag började vika tvätt snacka om tvätthög hehe :P Å nu ligger jag i
sängen och tänkte bara få stänga mina små ögonlock är nämligen dö trött. Så godnatt allihopa :)


Katti håller ögonen på vägen :)

Jag åker lite buss med flugbrillorna :D

Å min lilla tvätthög :/

Kommentarer
Postat av: Malin

Miss you! :(

2010-09-21 @ 16:29:03
URL: http://malinerikanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0