..Packnings ångest..

Beslutsångest, ångest för att man packar för mycket & ångest för att inte glömma nått
Jag lider av väldigt mycket ångest just nu :/ Jag hatar att packa just för att det är nått jag verkligen
inte är bra på! Jag lyckas alltid packa så att jag har kläder för 2 veckor om jag ska vara borta en
helg just för att jag vill ha valmöjligheter och för att jag är expert för att inte komma hem rätt dagar.

Sedan har jag en massa funderingar om vars jag ska söka vik i gve blev dock lite klokare efter att
jag har pratat med A, så tack så mycket. Ska ringa direkt i morgon bitti och sedan får jag se vad
mer jag gör :D Jag vet juh iaf att det är det här jag vill pyssla med. Vården är rätt grej för mig.
Men sedan så tycker jag verkligen att det skulle bli jävligt trist att inte kunna jobba lika mycket i
Porjus om jag nu skulle råka få vik i Gällivare. Det är verkligen ett ställe jag älskar, det är nästan
som mitt andra hem, jag älskar vårdtagarna och jag älskar personalen, maten, huset jah allt!
Har varit där i fyra år nu så det är väll inte så konstigt men det är ännu en orsak till att jag borde
testa på något annat. Dessutom har inte dom så mycket vik just nu och jag kan inte bara leva på
luft och vatten, sen att våran lägenhet är i gve gör inte det hela enklare och jag tänker inte ta en
lägenhet i Porjus inte som läget ser ut just nu iaf. Ska hålla tummarna den närmsta tiden framöver
och hoppas att något jag vill går i uppfyllelse :) Prinsen har jag redan nu äre bara en massa annat
som måste fixas :D Ni får sova så gott nu ska jag börja packa, usch! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0