..Norge..


Är framme i älskade Norge, när man åker in till norge och man ser all den fantastiska kulturen
så blir jag alltid alldeles varm i hjärtat det känns som att jag kommit hem. Det är en härlig känslan
och jag tror egentligen inte att det har med norge att göra utan med att mitt hem är vars än Thomas
befinner sig, för det är där jag vill vara. Sedan att det är ett sjukt vackert land som ger en ögonorgasm
är en annan sak :D Påvägen hit så snöade det mellan Gällivare & Kiruna helt sjukt att snön har kommit,
hoppas verkligen inte att den är här för att stanna, vill inte att den ska göra så min vackra höst
försvinner ännu tidigare :/ Ne nu ska jag njuta av tiden hära, blir nog bara över helgen. Hade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju bara första snön , det brukar snöa tre gånger och tredje gången DÅ är den härför att stanna :p

2010-09-24 @ 02:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0