..Nattugglan dag två..

Andra natten på tre nätter och idag har jag faktiskt en väldigt lugn natt riktigt skönt
faktiskt och sedan betyder det juh att vårdtagarna sover gott åde är ju det viktigaste :)
Den här tiden på dygnet upplever jag alltid som jobbigast mellan två och tre det är då jag
brukar passa på att städa, syssla med annat så att jag inte tänker på att ögonlocken börjar
bli tunga. Ska passa på att göra bort den stora städningen idag medans det är lugnt och plus
att det inte blir lika jobbigt i morgon, ska nämligen fara till sunderbyn direkt imorgon bitti
när jag går av natten. Ska på allergimottagningen igen och kolla upp mina mediciner samt
göra några tester och inför besöket så får jag inte ta nå allergi mediciner på tre dagar, kan
säga att det varit rätt jobbigt att gå med tungt och andas och irriterade ögon & näsa. Det
är en tablett som jag verkligen behöver för att jag ska känna att jag klarar av att bo i ett
hus med hundar, dom andra medicinerna går bättre att vara utan. Jag har framtidsplaner
och blir dom som planerat så flyttar jag till Gällivare på heltid, hade varit jävligt kul, kanske
allergin blir bättre då. När man själv sköter om matlagningen, städningen & inte har nå djur.
Det är något jag verkligen drömmer om, jag kan säga att jag inte minns hur det var att leva
utan allergi, mina allergier är faktiskt ett helvete, jag tycker det är enormt jobbigt att äta ute,
åka tåg, gå på stan eller bara ta en promenad ute på sommar halvåret. Allergin blir jag nog
aldrig kvitt men hade varit väldigt skönt om jag endast hade mina akut mediciner :)

Nu ska jag ta tag i skurkäppen och dansa runt i korridoren vi får höras

Kommentarer
Postat av: Sunna Katarina

Ja hoppas det nu blir bättre med dina allergier! Ska bli kul med roadtripp imorgon ;D

2010-09-19 @ 20:52:06
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0