..Dagen..

Dagen började med att jag tog och sov lite längre eftersom jag inte fick tag i dom personer
jag skulle få tag på idag, så vi gör ett nytt försök i morgon :) Vid två tiden kom Katti och plockade
upp mig och vi drog till Gällivare, Katti skulle hämta ut sitt körkort och jag skulle hem, vi stack
på coop och handla så nu har jag full kyl här hemma, nog för att jag har en liten kyl men iaf :D
Efter det bar det iväg på stan för att hitta dekorationer till paketinslagningen, gjorde det sista och
jag är relativt nöjd med mina presenter till min karl, har inte mer tid att fixa med det så dom får
duga. Blir han inte nöjd så får han en stekpanna i huvudet å då svävar han oxå på rosa moln.
Har sedan lagat käk, skav & makaroner var alldeles för lat för att orka vänta på att potatis skulle
koka, men det var gott med lite mat i kistan. Efter det drog jag och solade sedan promenerade
jag till min svärmor och plockade upp nå grejer som Thomas ville ha till Norge. Efter det har jag
bara myst här hemma, kollat idol, diskat samtidigt som jag hade ansiktsmask, bäddat sängen,
packat och tagit en välförtjänt dusch. Längtar verkligen tills jag får stänga mina gröna ögon,
för har massvis att göra imorgon innan jag sätter mig på tåget till Norge. Bjuder på meningslösa
bilder & sedan blire godnatt :)




KATTI
Jag kommer sakna dig massor, jag hoppas månaden går fort och att du får en helt
OTROLIG
resa, sedan hoppas jag att du får se en massa och träffa många goa människor. Men mest av
allt hoppas jag att du hittar dina second hand butiker & att du får shoppa loss bland alla peruker,
eller nu ljög jag det är inte alls det jag hoppas mest, jag hoppas på att du shoppar upp dina pengar
fort som FAAAAAN, så att du kommer hem till mig mycket tidigare :D Var rädd om dig och gör en
massa saker som inte jag skulle ha gjort. Sedan kommer du hem med en massa ny energi så att jag
får ha en massa mysiga tjej kvällar med dig.
När du har dina dåliga dagar kom då ihåg att vi finns
kvar, att du aldrig kommer kunna vara någon annan än dig själv och att det är precis därför
vi älskar dig så pass mycket som vi gör, du berikar våra dagar med glädje och hjälper oss igenom
massor, ingen är som du, du är helt unik.
Var rädd om dig love you girl ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sunna Katarina

Darling! Jag kommer sakna dig me! Men den här månaden kommer gå fort och snart är jag hemma igen. Och tack för de fina orden, älskar dig med <3

2010-09-23 @ 23:05:18
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0