..Bowling..

Hallojsan har blivit lite seg på att kliva upp :) Idag vaknade jag vid tre tiden var
uppe till halv fem inatt tror jag om inte ännu senare :P Sjukt härligt att vara med
älsklingen love it! Igår var jag, thomas, patrik & simon och spelade bowling,
thomas vann hela skiten & jag kom iaf inte sist kom trea, var livrädd før att bryta
mina naglar ska jag säga, som før øvrigt børjar bli jävligt långa :) I like it!
Bara før att jag skrev sådära ser jag nu att jag har en spricka på en nagel så bara klippa
dom *fuck fuck fuck. Jaja men som tur är så växer mina naglar jävligt fort & mitt hår likaså
antar att jag bara ska vara lycklig :D Tur det inte är så mycket jag behøver klippa :P
Jaja mycket ointressant snack om naglar här *hehe, ne ska käka lite nu så vi får høras
senare, ikväll har jag ingen anning om vad som händer. Hade bra.

Ringen på bilden fick jag av thomas när jag fyllde år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0