..Bägaren är fylld..

Känslorna svämmar snart över måste bara få lätta på trycket.
Jag blir så jävla förbannad på hela jävla systemet, hur fan kan det få vara såhär?
Inte ens en hund skulle få bli behandlad såhär utan att det hade kallats djurplågeri.
Ska en människa vara tvungen att leva med såna smärtor att det inte ens kalls
livskvalité längre, tydligen! Jag känner mig otillräcklig som människa när man vet att sånt
här händer och inte kan göra någonting. Men systemet väntar som vanligt tills det gått för långt,
det gör dom nästan alltid. Jag undrar allvarligt om dom människorna vet vad empati
eller medkänsla är för något, för mig verkar det som att dom saknar dom egenskaperna!
Jag hade velat banka in lite vett i människorna och slå upp deras stängda ögon.
Det här är grymt, det här kallas lidande och det gör mig illamående.
Sverige som är så bra och som har så bra sjukvård, in my fucking ass!!!!


Kommentarer
Postat av: Sunna Katarina

Det är för jävligt! Du borde ta upp det med chefen! Eller prata om det på jobbet så ni är flera som säger till.

2010-09-18 @ 23:52:25
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0