..Karl ut, bebisen in..


Dagen började med att älsklingens kläder åkte ut & Eltons in :)
Sedan har E härjat omkring i lägenheten och markera sitt revir med sitt dregel han är
bara för söt :D Jag och Victoria har även varit på affären i barnmatsburkarnas djungel,
köpte några stycken men sedan ska det mixas, egen barnmat :D

Fick en otroligt vacker orkidé av V och matlådor :) Tack så mkt :D

Sedan har jag bara njutit av dagen, barnmats krig & bajs blöjbyte, efter busfröet somnat avnjöt
jag en varmkopp choklad med after eight och ägg&räkmackor, gott!
Hade faktiskt tänkt ringa älsklingen nu & sedan lägga mig bredvid min ögonsten och snosa.
Bäst att sova för man vet aldrig vad morgondagen har att erbjuda :) Godnatt


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men åh så mysigt!!! :)



När ska vi dra en utgång i gällivare? är taggad so fan på det nu alltså!!!!:)

2010-10-20 @ 09:15:38
URL: http://kisseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0