..Härjat på stan..

När jag kom hem från jobbet så började jag fixa lite här hemma, sedan när jag gjort
det så for jag ut på stan och inhandlade lite grann som behövdes till lägenheten :)
Är jätte nöjd med varje köp och längtar som tusan tills jag får köpa dom där sista grejerna
som jag vill ha till lägenheten och när det kommit på plats så kommer jag nog vara nöjd.
Om jag nu kan bli det, man vill väll alltid ha något nytt, jag längtar verkligen tills jag får
börja inreda ordentligt, tills vi flyttar till något större men det är inte aktuellt ännu.
Vill njuta av att ha han hemma först å testa bo tsm så att man inte kastar sig in i något
man kommer få ångra sen, har svårt att tro det eftersom allt är så bra. Men bättre att
ta det säkra för det osäkra och testa på det lite först. Tänkte lägga in lite bilder av
ändringarna jag gjort här i lägenheten senare men först ska jag ta och knalla till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0