..Bromsa tiden..


Hallojsan sitter och njuter av kvällstimmarna innan jag ska gå och lägga mig.
Jag & E har haft fullrulle här idag, lekt, duschat och stojjat, vi har även varit ut en sväng i snövädret :D
Dagarna går alldeles för fort, vill bromsa tiden! Jag njuter verkligen av varenda sekund, är så härligt
att ha E här och se hans utvecklas :) Han förgyller verkligen mina dagar! Det finns inte ord för hur mkt
jag älskar den här lilla killen, han hade lika gärna kunnat vara min egen. Men nu är han juh V´s
underbara pojk, bra att hon delar med sig för annars hade det nog blivit krig :)


Hade tänkt röja undan lite här så E kan stöka ner imorgon igen. Jag trivs så jävla bra bland
bebisdregel, vällingflaskor, barnmat, bajsblöjor & alla dessa små söta plagg, jag känner mig
så hemma & trygg i den här rollen att det nästan skrämmer mig :D
Vill inte att dom här dagarna ska ta slut 2 dagar av 5 har redan gått :/ Jag säger bara min egen
längtan är väldigt stor, men nån gång kanske jag får säga med ett leende på läpparna att jag
väntar barn, men det får framtiden utvisa :)



Kommentarer
Postat av: Susanne - mammalicious

aaaaw gleder meg til og se min lille vase rundt i bleie..

2010-10-21 @ 13:47:24
URL: http://mammalicious.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0