..Shopping i Norge..

Ska hoppa i kläderna och väcka min underbara söting, kanske äta lite
frukost oxå innan jag beger mig ut på lite julshopping/shopping i Narvik :)
Kul att shoppa på nått nytt ställe och kul att spendera pengar *ohhjah :D
Med mig har jag Alex, som en gång i tiden var en av mina absolut bästa kill
kompisar, men det förstördes med känslor & jävligt korkade val av personen
i fråga. Vet att sist vi sågs så vare snö ute så det är nog ungefär ett år sedan
skulle jag tro, ska bli super kul att träffa han igen men kan säga att det är lite
konstiga känslor i luften. Men det är la så det ska vara när ens relation är lite
små ansträngd. Men förhoppningsvis känns det bättre efter idag.
Hoppas ni får en bra dag för nu har jag inte tid att sitta här nå mer, hade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0