..Resa efter rälsen..

Hallojsan har haft en underbar helg i Norge hos älsklingen, sista gången jag var i Narvik
hos älsklingen iaf för den här gången. För nu på fredag den 3 dec äre tänkt att han ska
flytta hem :) Jag längtar så jag nästan spricker, äntligen får det här helvetet ett slut.
Någonting jag aldrig kommer vänja mig vid är känslan av att åka ifrån min underbara
pojkvän, varje gång kändes det som att all luft går ur mig och att mitt hjärta brister,
tårarna rinner ner för mina kinder och jag är deprimerad i flera timmar efteråt.
Jag hatar det, jag hatar att vara utan hans närhet! Men 5 dagar kvar sen är det halleluja
moment här hemma hos oss :D Ne ska lägga mig i sängen nu ringa älskot och sedan försvinna
in i drömmarnas värld, är sjukt trött. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Varmt välkommen in i min smyckesblogg! Här hittar du Unika & handgjorda smycken, designade av mig. Trendiga, stilrena smycken som garanterat ingen annan på stan har! Kika gärna in kanske hittar du något fint till Dig själv eller någon fin julklapp till någon du tycker om.

Eller bara låt dig inspireras!



/ Charlotte!

2010-11-29 @ 00:44:40
URL: http://enelfindelmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0