..Min första kärlek..

Min första kärlek är en kille som jag har förälskat mig i flera gånger eller aldrig slutat
tycka om det beror på hur man ser på det. Han har vunnit mitt hjärta ett fler tal gånger
men första gången var när han flyttade in i grannhuset när jag var åtta år gammal.
En samisk kille med gröna byxor det var det enda jag visste, jag och min bästa kompis
började därför kalla han för grönbyxan. Senare fick vi veta att han hette Juvva Pittja, han
var faktiskt väldigt svårfångad, jag & min bästa kompis skrev kärleksbrev och han rev
sönder dom och lät dom dala ner från fönstret. Efter ett tag tog jag mod till mig och frågade
chans på han och det blev till min stora förvåning ja :) Det var små romanser som varade
ibland några dagar ibland lite längre, man gjorde slut och blev tillsammans igen. Vi umgicks
väldigt mycket med varandra och hade fruktansvärt kul.

När jag var kring 13-14 blev vi förälskade i varandra igen under en fotbollsskola som varade
några veckor under en sommar. Alla som gick där visste nog att vi skulle bli ihop och det varade
ett längre tag, vi skrev brev till varandra och ringde då och då. Jag gjorde slut för att jag inte
orkade ha något distans förhållande och sedan på den tiden var saker och ting inte så seriöst.
Men jag har tyckt om han fler gånger efter det å det har även hänt ett och annat mellan oss
under åren, han är en fantastisk människa och han står mig riktigt varmt om hjärtat än idag.
Jag är glad att det var just han som blev min första kärlek, han och hans familj har lärt
mig så sjukt mycket & betyder fortfarande fruktansvärt mycket för mig.

Nästa ämne: mina föräldrar

Kommentarer
Postat av: sandra

åh,, vad fint skrivet.. =) kommer så väl ihåg de där med grönbyxan. :)

2010-11-26 @ 21:14:52
URL: http://thinkinpink.se
Postat av: Thomas

HAHAHAHAHA!!!! FOTBOLLSSKOLA, du? :D:D:D

Jadu, älskar dig bara mer o mer :P

2010-11-29 @ 02:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0