..I´ll see you in heaven..

Med sorg i hjärtat stapplar jag fram efter livets svåra väg, det är inte enkelt
och jag saknar dig min kära bror. Idag är det 10 år sen olyckan skapade ett hål
i mitt hjärta, ett hål som fortfarande behöver tid att läka. Kan inte förstå att det
gått 10 år, känns som att det bara var några år sen du lämnade oss och några år till
sen jag tjuvlyssnade bakom din dörr och sov på skrivbordet för att vakta dig.
Några år innan det lekte vi krig och kastade snöbollar och jag kommer aldrig
någonsin glömma den dagen du lärde mig cykla. Jag fick inte så många år med dig men tack
för att du fyllde dom åren med en massa härliga minnen. Jag blickar ofta tillbaka och blundar
jag, kan jag höra din röst. Jag vill att du ska veta att du är älskad och aldrig glömd,
min älskade bror jag bär dig i mitt hjärta för alltid & jag ska leva livet för oss båda.

Kommentarer
Postat av: Läsare

Du tänker så kloka tankar, och du skriver så fint. Din bror är med dig för alltid. Önskar dig allt gott. Kram.

2010-11-17 @ 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0