..Välmående..

God morgon :)
Känslan som finns inom mej nu är inte att leka med, känslan kallas lycka!
Jag är sådära äckligt lycklig så att jag är helt hyper, äntligen har projektet som
jag velat göra ett tag startat och det känns så jävla bra. Resan kommer bli väldigt
rolig, spännande och känslomässig. Gud så galet kul jag ska ha med det här :)

Till något annat, gårdagen var riktigt bra jobbade igår, sedan pratade jag med Maggi om helgen
medans jag gjorde det så packade jag väskan för att fara till Gällivare. Där var jag och hälsa på lise, det
är hon som håller på att hjälpa mej med mitt projekt, där träffade jag söt, saknat han väldigt mycket!
Efter att jag varit där så for jag förbi M, där blev det att färga hans hår och sedan bara ligga å snacka
lite, sedan körde L upp mej till farsan han följde med upp och vi satt och surrade och kikade lite på tv.
Sedan blev det sängen där jag haft dom bästa drömmarna, kan inte vara lyckligare just nu!
Säger bara livet leker och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0