..Nya vecka och nya möjligheter..

Förra veckan kommer jag tänka tillbaka på med ett leende på läpparna :)
Gillade verkligen hela veckan men det är helgen som varit riktigt jävla bra.

Fredagen: Kände jag en enorm stress för att hinna med allting innan mammas fest skulle
vara laga mat, baka tårtor och allt möjligt plus att lyckas att hålla det hemligt.
Men det blev iaf svin bra, hon blev inte sådära jätte överraskad hon hade fattat att det varit något
på gång. God mat och gott sällskap, sedan avslutades kvällen med en fest, där en massa porjus bor
ramlade in, blev en relativt tidig kväll för mej och vaknade upp med världens bästa känsla i kroppen.


Lördagen:
Hade en mysig morgon och sedan hoppade jag i kläderna och vandra ner till Victoria
där blev det att hjälpa till med förberedelserna inför inflyttnings minglet :) Var just så att vi hann
bli klar innan gästerna kom, var en trevlig liten tillställning. Började dricka lite smått med öl och vin
där och sedan när pöjkarna kom till byn for jag dit och hämtade mina öl. Slutade med att jag hamnade
i en bil med dom och L till Jmk på en liten ragg, där vare dött så blev att åka tillbaka till byn igen.
När vi var där beslöt vi oss för att dra till krogen i Gälka istället där man träffade trevligt by folk och
såklart en massa gällivare bor. Slutade med att jag följde med Gällivare grabbarna på nån fest efter
krogen och sedan så körde dom hem en väldigt full tjej som lyckades gå upp i fel trappuppgång.
Haha fy fan, behöver jag säga att jag var ett gäng sliten på söndagen :)

Ne har hänt en massa annat i veckan oxå som gjort den så jävla bra som det blivit. Älska livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0