..Mycket negativ energi..

Alla jävlar som ger mig dålig energi DRA ÅT HELVETE!
Är äckligt less på att bli ifrågasatt hela jävla tiden, att folk ljuger mig rakt upp i ansikte
nähe nu får vara nog. Tror tamejfan jag behöver komma bort och ladda om batterierna.
Längtar som fan till V kommer hem så att man har någon man litar på fullt ut att prata med
face to face, för just nu finns det inte en enda jävel i närheten, trist men sant! Snart spyr jag 
galla över den hära bloggen oxå,  men nå är det tur att den finns så att man kan skriva av sig 
och tur att det är någon som klarar av att ta i mot skit utan att ta illa upp.

En sak som jag verkligen inte kan släppa är hur fan man kan komma till någon och i frågasätta 
att man inte litar på dom för att man frågat dom något man undrar över och sedan komma ett
tag efteråt och berätta saker som gör att det inte fanns en enda anledning att lita på dom,
även fast man gjorde det och fick dåligt samvete för att man fråga dom nått från första början.
Nej jag tar det här jävligt hårt jag trodde verkligen att jag kunde lita på dej men tydligen så
kan man inte ens lita på dom som står en närmast, kan säga att det känns inte trygg att veta att
den personen vet en jävla massa andra saker om en! Visst jag kanske är hård och elak nu, men vah
fan hur fan ska man kunna behålla tilliten för en sån person, du var tamefan min bästa vän!
Helt ärlig så måste jag vara jävligt korkad som trodde det, nähe fy fan jag känner mej jävligt sviken
trist som fan att det skulle bli såhära. Men tro mej jag har lärt mej något riktig viktig lita aldrig på
någon annan än dej själv!
Visst det är mänskligt att fela men såna här saker ska inte behöva hända.

Just i fan jag glömde säga dra åt helvete med allt!
Tur att jag är dålig på att formulera min ilska i ord annars hade jag låtit arg i det här inlägget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0