..Kvällssol..


Helt underbart väder ute idag, kvällssolen lyser otroligt vacker och speglas i vattnet dock inte på
denna bild :) Har kommit hem för ett tag sedan efter en promenad efter rallyvägen med Jana och Dexa.
Tidigare så har dagen bestått av att jag gick och la mej sju i morse för att jag hade jobbat natt sov till
tolv sedan kom söta Elton som jag hade lovat att vara barnvakt åt. Vi skulle promenera men tröttisen
somnade plus att det spöregnade ute, men när han vaknade blev det en liten promenad till ICA för att
posta ett brev, nu längtar jag bara tills dom fattat sitt beslut :D Längtar, längtar, längtar!
Sedan fortsatte vi att promenera ner till Victoria, där blev det en massa prat och sedan for V och fixade
med lite skräp, sedan käkade vi halv taskiga bullar :) Haha men dom gick ner! Sedan käkade jag riktigt
god middag röding och potatis *mums! Just nu har jag planerat att hoppa in i duschen och bädda rent
i sängen, låter som att jag kommer sova riktigt gott inatt. Å blir mina drömmar som dom senaste dagarna
kommer jag vakna upp med ett leende på läpparna i morgon. Godnatt


Kommentarer
Postat av: jana

JIiooo men att det hade varit myys :) Men vad ska vi dra ihop för gäng då? Och jag fortfarande inge peningar på mobilen ,/

2010-05-12 @ 17:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0