..Fel sms..

HUMOR PÅ HÖG NIVÅ

Till:
Flickvän
Sms: Jag sitter hos min brud, jag skulle gå ut i köket och fjärta men råkade bajsa på mig lite...
Ska jag dra hem eller stanna??
Svar: Dra hem äckel!

Förklaring: Skulle skicka till min polare. Hade sagt till flickvännen att jag skulle ut i köket
och dricka vatten men skulle då egentligen lägga en brakare, råkade också lägga en liten plutt,
var ganska dålig i magen den dagen.
/Fisarn


Till: Svärfar
Sms: Gud så sur man kan vara då, bara för att vi inte hade sex igår men jag orkade verkligen inte.
Bara därför ska jag suga av dig ikväll tills du kommer i kompensation ;)
Svar: Du är verkligen den rätta för Mats hör jag.

Förklaring: Det där blev ju riktigt fel. Skulle självklart skicka till min sambo men hans
pappa fick det, alltså min svärfar :) Inte så charmigt...

/Matilda


Till: Mig
Sms: Jag har doppat fittan i honungsburken. Kan du hjälpa mig?
Svar: Akta dig bara för björnarna

Förklaring: Fick detta sms av mitt ex och tyckte att jag skulle skoja till det lite.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0