..Bjuder på något annat än ilska..

104 frågor.

1. är du kär? - Kär nähe men jag gillar någon
2. har du snusat? – Joo det har jag
3. har du fimpat en cigg på nån annan? – Nähe icke det
4. har du legat i sängen brevid en kille? – Joo det har jag
6. har du blivit slagen allvarligt? - Nähe det kan jag inte säga
7. tar du droger? - Nähe
9. har du pussat en tjej? - Joo
10. hatar du någon? – Det gör jag

11. älskar du någon? - Jag älskar många
12. har några av dina vänner svikit dig? - Hade velat svara nej här!
13. har du djur? - Jooodå
14. har du legat brevid en tjej i sängen? – Joo senast i helgen
15. hatar du dig själv? - Ne det gör jag inte
16. gillar du orange? - Det är en fin färg
18. har du nån sjukdom? - Räknas allergi som en sjukdom isf JA

20. har du en gris? – Nope icke det.
21. har du en plattång? - Joodå
22. har du en bror? - Joo men en död sådan
23. har du sjukt bra humor? - Klart jag har
24. är du brunett? – Jajamensan iaf just nu
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Nähe usch
26. tycker du om hästar? – Joo på mackan
27. har du en hund? – En vi har tre
28. har du skilda föräldrar? - Joo och tur är la det
29. har du gått på simskola? – Nähe

30. har du sagt bög till en kille? - Joo men inte nedlåtande
31. har du sagt fitta till en tjej? - Joo det har jag
32. har du fuskat? – Det har jag oxå
33. har du en teve på ditt rum? - Jajamensan å den är så söt
34. har du lunar? - Joo men jag använder den aldrig
35 har du msn? – Jajamensan
36. har du en syster? - En jag har tre
37. har du bruna ögon? - Nope icke det
38. gillar du att fota? -  Det är riktigt kul
39. har du sett dig själv brinna? – Ne men mitt hår

40. hjälper du dina vänner? – Joo det tycker jag
41. gillar du tacos? - Tacos är gott
42. tycker du att du är söt? - Klart jag är söt
43. har du dansat? - Joodå
44. har du spelat fotboll? - Jajamensan 
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? -
Ja
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? – Nja inte den typ av tjej
47. har du ätit sniglar? – Nope
48. äger du en locktång? - Nähe
49. gillar du att tugga tuggummi? - Jag är beroende

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? – Oftast 
51. gillar du kläder? –
Det är la kul
52. Hatar du falska vänner? – Ohja det finns inget värre
53. gillar du räkna matte? – Ja det är jätte kul
54. älskar du någon nu? - Finns jag inte en sån här fråga nyss joo
55. Har du gråtit inför en vän? - Det har jag
56. kan du sjunga? – Joo det kan jag
57. Har du sett nån död? – Joo flera stycken
58. säger du vad du vill? - Oftast

61. kan du tala spanska? – Nähe
62. är du kortare än 1.60? – Faktiskt
63. älskar du sommaren? – Sommaren är mysig  
64. älskar du vintern? –
Vintern är underbar
65. har du mer än 1 par skor? - Joo det har jag
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Joo det brukar jag
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Japp
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Joodå
69. gillar du att städa? - Det är faktiskt roligt

70. gillar du att sova länge? – Ibland äre skönt
71. har du vart med om en olycka? - Beror på vad man ser som en olycka
72. är du förvirrad? – Jävligt förvirrad
73. har du mer än 6 par byxor? -  Joo
74. har du förlorat en vän? – Joo det har jag
75. gillar du att shoppa? – Nja inte så värst mkt
76. har du varit i paris? – Nope
77. gillar du ormar? - Usch fy och nähe
78. klarar du dig själv? – Klart jag gör
79. har du lagat mat? – Älskar att laga mat

80. är du klantig? – Fråga han som tycker jag ska ha med
mej bandage och plåster i väskan
81. har du foppatoffler? -  Nähe 
82. har du mer än 20 låtar på din data? -
Hoppas det
85. har du mer än 7 par nagellack? - Jooo
86. har du busringt? –  Joo när man var mindre
87. har du skällt på din bror? - Joo men det är många år sen nu

90. sover du med nått gosedjur? -  Nope
91. har du åkt nånstans utan att du får? - Joo det har jag 
92. vill du bara bort ibland? -
Vill bort just nu
93. har du tältat? – Ja det är sjukt mysigt
94. har du bränt dig? – Joo det har jag
95. har du lekt med levande ljus ? - Det har väll alla
96. har du lekt anden i glaset? – Jajamensan
98. bor du i skåne? – Nähe usch
99. gillar du hip hop/rap musik? - Ibland

100. är du på sista frågan nu? – Nehe det var juh 104 frågor
101. är du singel? – Ja
102. har du flygt flygplan nån gång? - Nope 
103. har du kul just nu? –
Nähe
104. är du blyg? – Faktiskt riktigt blyg


Kommentarer
Postat av: jaannaaa

hihih du gillar visst och shoppa ;)

2010-05-21 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0