..Usch, Fy & Blä..

Gårdagen var jobbig men denna dag är hemsk, har sovit fem timmar :/
Vet inte vad jag ska göra åt denna förkylning den verkar inte ge med sig, nog för att
jag bara har varit sjuk sen igår men det är en jävla plåga! Har så mkt saker jag vill göra
men som jag inte kan eller orkar göra nu när jag är sjuk!
Vem fan gillar halsont, huvudvärk, feber, täppt i näsan men ändå rinnsnuva och som att inte
det skulle vara nog har jag allergi samtidigt! Måste även dammsuga i mitt rum för att någon
glömt stänga dörren så hunden har varit dära, vilket ger mej andningssvårigheter.
Måste även byta sängkläder och dammtorka för jag kan knappt vara i mitt rum just nu
allt det dära bara för att jag har en massa allergier mot kvalster och damm.
Det är inte kul att vara Liselotte Larsson just nu!
Nu tänker ni fan vad hon gnäller, jag vet att jag gnäller men det är faktiskt okej att göra det
när man är sjuk, för det råkar faktiskt vara så att det känns mkt bättre då!
Jag kan inte komma underfund med varför alla jävla vitaminer smakar skit! Tänk om det hade varit
gott istället då hade det varit mkt lättare att få i sig det. Nähe nu ska jag ladda upp med godis och
chips, det är det enda jag kan äta utan att bli illamående och förresten så är det faktiskt OKEJ att
synda och frossa när man är sjuk sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0