..Underbar dag..

Vaknade vid nio halv tio ungefär, hoppade i kläderna och gick å surrade med
mamma, sedan åt jag upp resten av lax & räk pajen :) Super gott även idag.
Sedan slappade jag mest framför tv:n innan vi fick huset fullt av gäster, var riktigt
spännande och har upplevt en ska idag som jag inte tänker skriva ut i bloggen.
Var obehagligt men ändå en riktigt lättnad, får hoppas att det hjälper nu bara.
Sedan drog jag & Katti till sporthallen och lira lite badminton, hann bara komma hem
så blev det att fara och mata renarna, tog med Dexa dit och hon var lite nyfiken men
faktiskt inte så värst brydd, inget hon inte sett tidigare, hon var mest intresserad
i renfodret :D Vi hade beslutat att vi skulle promenera hem och det gjorde vi,
när vi gick förbi en jobbarkompis hage vars hon har hästarna så tyckte Dexa genast
att det hära var juh skit kul att titta på, hon ställde sig på bakbenen och kika för att
se lite bättre, inget skall utan bara titta :) Är så skönt att Dexa inte skäller i onödan,
även fast man går förbi tokiga hundar som skäller bryr sig hon inte ens om dom! :D
Ne var verkligen en super skön promenad, tror faktiskt aldrig jag skulle palla att ta
långa promenader med en kopplad hund, det blir så mkt tråkigare så skönt när man
kan lita på dom, man vet vars man har dom :) Älskar mitt och Dexas samspel, vi är
verkligen ett super bra team. Jag har verkligen ändrat uppfattning om denna hund sen
vi först tog henne, hatade henne i början, tyckte hon var en ful liten krabat men nu så
gillar jag faktiskt henne riktigt mkt, så mysig hund med en enorm personlighet :D

Oj skulle blogga om dagen men nu blev det juh mest en massa hund :) Har iaf inte gjort
så mkt annat idag, ätit hemmagjord pizza, med fläskfile, bacon och räkor.
Sedan har jag sovit en stund och sedan har bruttan varit förbi en sväng och nu sitter jag på jobbet.
Ska bjuda på lite bilder innan jag ska gå och en runda och kolla till dom. tjao!

Jävlar vad sur och allvarlig jag såg ut å vara :D

Dexa kikar in hästarna, bästa att ha henne kopplad under den tiden, Hästarna är inte och lita på :)
Sedan så tar jag hellre det säkra före det osäkra när andras djur är inblandade.

Kommentarer
Postat av: Sunna Katarina

Hästarna "avskyr" ju hundar :P era eller hera eller vad nu deras schäfer heter retas alltid med dem så hästarna brukar jaga bort henne.

2010-03-14 @ 01:26:45
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com
Postat av: Sunna Katarina

Man ska vara seriös! haha

http://4.bp.blogspot.com/_aMl7vRoSnM4/RovfHUttveI/AAAAAAAAADs/LnKjTNOrr1A/s400/seri%C3%B6s.jpg

2010-03-14 @ 01:30:26
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0