..Try sleeping with a broken heart..

Känns som att jag gjort ett stort misstag, något jag kommer ångra
men jag var tvungen, jag kan inte stanna kvar i något där vi dras åt två olika håll,
där jag redan vet vad jag vill och du verkar förvirrad eller om du alls ville något!?
Kändes som att jag bara skulle bli ännu mer sårad om jag skulle stanna kvar, jag
tycker redan om dej för mkt, jag trivs redan alldeles för bra i ditt sällskap. Känns
som alla fina ord du sagt bara varit en lögn, att det var att spel från din sida för att
få omkull mej! Är en rad frågor jag vill ha ett ärligt svar på och jag hoppas jag får
det för jag behöver det för att kunna gå vidare. Jag har haft jävligt kul med dej för
kul för att inse att jag satt fast innan det var försent. Jag håller på att svämma över
av alla känslor som kommer ur mej nu, jag skakar, mitt hjärta bultar och tårarna
rinner ner för min kind. Jag hoppas att jag kommer att få mina svar och jag hoppas
att jag fattade rätt beslut! Eller egentligen hopps jag att jag får dom svar jag inte
förväntar mej att jag kan ändra mej och gå tillbaka. Men just nu så kan jag inte
vara kvar och tro mej jag är livrädd att jag fattat fel beslut, för det känns
inte ett dugg rätt :/
Men jag har iaf varit ärlig mot mej själv, jag vill inte var
någons lustmaskin, jag vill vara den där tjejen som personen jag älskar vill
dela sitt liv med och vakna upp med varje morgon! Love hurts! Goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0