..Tjofaderittanhej..

Här händer det inte så mkt har just tagit en efterlängtad dusch och ska snart hoppa i säng :)
Imorgon kommer en dag som jag väntat länge på, nämligen att min allergi utredning ska börja
ordentligt. Så i morgon bär det av till sunderbyn. Jag gör inte så mkt annat nu för tiden är mest
i byn och jobbar en massa, kommer nog inte göra så mkt annat dom närmaste veckorna.
Men det gör inte mej någonting allt jag vill ha och behöver finns juh här i närheten :D
Men ville bara visa att jag lever godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sunna Katarina

Haha jag saknar dig med ;P Vi måste fara och lira badminton till veckan som kommer!

2010-03-25 @ 23:00:48
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0