..Tidsfördriv..

Är du..

Arrogant: tycker jag inte

Osäker: Ibland

Trött: Just nu något så fruktansvärt

Intressant: Tydligen syns på statistiken

Smart: Joo

Barnslig: Ibland

Liten: Kort liten nähe

Lätt: Joo sådära

Skoltrött: Nope

Rolig: Men Ja

Pratglad: Joodu

Frågvis: Ganska ofta

Organiserad: Joo det skulle man kunna säg

Hälsosam: När jag vill

Blyg: Ibland int så ofta

Attraktiv: Jooo

Lätt uttråkad: Inte så värst

Vegetarian: Nähe, mer kött åt folket!

Besatt: Nähe

Pålitlig: JA

Filosofisk: Mest hela tiden


Har du..

För många vänner: Tror inte man kan ha för många

Förföljelsemani: Nähe

Tvångstankar: Joo

Färgat håret: Joo men det var ett tag sen

Brutit några ben: Nyckelbenet

Några piercings: Två

Egen dator: Jajamensan

Gjort bort dig rejält: Ja men det gör inget, man måste kunna bjuda på sig själv

Bra självförtroende: Jadå ganska

Komplex: Joo

Kysst någon: Ja

Haft sex: Ja

Tagit nakenbilder: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nähe

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Jajamensan mitt ex

Dumpat någon: Jooo

Stulit någonting: Joo

Gjort något olagligt: För mkt sådant


Vem..

Saknar du: En jävla massa

Vill du döda: Blomflugor

Rörde dig sist: Mamma

Slog du sist: Min lillasyster

Kramade du senast: En tant på jobbet

Kysste du senast: Nästan så det blev en gubbe på jobbet men hann ducka! Så det är hemligt

Skrev du till sist: Någon speciell

Vill du vara som: Mig själv

Sårade dig sist: Hemligt

Vill du bli galet full med: Jana, Katti, Simpus, Robin & David

Gjorde dig riktigt glad senast: Den speciella personen

Fick du sms från senast: Han igen

Ringde dig senast: Katti den lilla råttan :D

Ska du gifta dig med: Vi får väll se.

Får dig att skratta: Nästan alla är lätt road.


Kommentarer
Postat av: Bella

Ja faktiskt när du säger det :D haha. Gode fränt :)

2010-03-04 @ 13:23:35
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0