..Playtime..

Jag har äntligen fått min bankkort :) Känns helt underbart har känt mig så handikappad
utan det, man har velat gå och köpa nått men inte kunnat för att man inte har haft lösa
pengar, men nu har jag iaf ett nytt kort så nu kan jag shoppa =D
Hade tänkt mej att jag skulle fara ut på baksidan och busa med Dexa, men det blir en dejt
med Linda & Niva istället, vi ska ta en promenad alla fyra! Niva är typ lika stor som Dexas
huvud så det ser lite roligt ut :) Ne men sedan så ska jag försöka leka lite med Dexa på baksida
för hon är så sjukt dålig på det, knappt ett dugg intresserad. Åhh vad skönt det ska bli att komma
ut i det fina vårvädret. Tjingeling hoppas ni alla får en underbar dag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0