..Peaceful..


Är äntligen klar med den dära städningen som jag påbörjade förra veckan.
Haha jag vet att det tagit länge, men har juh oxå varit i Gällivare och ränt, men nu är
jag som sagt klar och jag är väldans nöjd med slut resultatet.
Har under veckans gång rensat i garderoben, satt in garderobskorgar så nu får alla mina kläder
plats, sen har jag tagit ner en kista från vindan där nu mina skor som annars har legat runt efter
hela golvet bor, bytt gardiner, sängkläder, dammsugit, fått upp hyllor och tagit bort vissa möbler.
Har även satt upp en spegel, så galet skönt att kunna se hur man ser ut i kläderna :)
Nähe är faktiskt riktigt nöjd med hur det ser ut nu, visst kan det se så mkt bättre ut om man
målar om, fixar upp något på ena väggen, slänger ut soffan och allt sånt dära.
Men just nu så trivs jag som det är nu, nu vill jag faktiskt vara här inne och jag tycker att det
är mysigt. Mysfaktor och lugn i mitt rum är för mej det viktigaste.
Nu ska jag fixa med lite andra små grejer som inte har ett dugg med rummet att göra, sedan ska
jag ta en dusch för att sedan lägga mej och läsa, imorgon klockan sju måste jag vara uppe för
då ska jag nämligen väcka min söta lillasyster så att hon inte missar skolan!

Har även umgått med min lillasyster Linda idag, vi gick på affären och hämtade ut ett paket,
sedan var vi hos henne ett tag innan vi gick förbi Anna för att vi behövde akut hjälp :D
Sedan har jag innan det och efter det mest umgått med söt bruden Jana, vi har verkligen kommit
varandra nära på kort tid! Hon är den som förstår mej bäst just nu och är så kul att lära känna
henne. Vi flummar typ alltid och har alltid så jävla kul, hoppas du får det så kul i morgon sötis. Tjao :)

Kommentarer
Postat av: lotts

vad flitig du är =)

2010-03-11 @ 09:33:12
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0