..O:na..

Är vi båda knäppso lr bara han?

Joel -
Gillar dina O:n

Liselotte - Haha vah?

Joel - o:na du skriver. dom är väldigt fina

Liselotte - Får väll skriva en massa o:n då
oooooooooooooooooooooooooooooo :)

Joel - ...gillade dom förra bättre. Kan du inte göra dom igen

Liselotte - Jag har juh samma o:n som förut ditt knäppso

Joel - Aaah, det blev bara så många på en gång. men då är jag med, fiiina ;)




Joel verkar vara väldigt fascinerad i mina o:n och det är juh väldigt roligt att
han har hittat något han tycker är så intressant och fint.
Alla lycka till Joel & O:na. Hoppas på bröllop i framtiden håller tummarna :D

Kommentarer
Postat av: Sunna Katarina

haha ja det är ju tur att alla tycker om olika saker :D

2010-03-05 @ 13:25:06
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det känns tråkigt med skorna...för jag tycker de är skitsnygga!

2010-03-05 @ 13:49:06
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0