..Man slutar aldrig att förvånas..

Åhh det är juh suveränt, älskar att folk fortfarande kan förvåna mej
eftersom det gör att jag fortfarande har någonting att lära av/om dom :)

Igår kom jag till Gällivare och gjorde stan osäker.
I morse åkte jag hem till farsan och har varit riktigt duktig har fixat så att jag snart får
ett nytt bankkort, hämtat ut min jacka och börjat fixa med en födelsedagspresent :)
Idag gjorde jag stan osäker med Jana, vi kikade på lite smått å gott och sedan så for vi å
svullade på mds, det var tamefan riktigt gott! Sedan kikade vi även förbi D, Sedan blev det att
åka hem te pappsen igen och nu är jag svin trött! Ska leta fram lite grejer hära sedan blire nog
sängen, jag låg uppe halva natten och kollade tv å sen upp tidigt som fan på morgonen :D
Nähe nu ska jag kika tv och mysa, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0