..Magiska ord..

Det måste vara något magiskt med ord som bloggpaus, ingen blogglust för så fort man skrivit
dom i bloggen så kommer man på att man vill skriva ett inlägg! Har egentligen inte så mkt att
dela med mej av just nu, saker som händer och sker vill jag hellre hålla lite mer hemligt.
Idag satt jag och spara dåliga bilder från pixbox eftersom dom försvann när jag och henrik fifflade
med datorerna, flytta över bilder osv. Men jag tycker iaf att små bilder från förr i tiden är bättre än
inga alls :D Saknar mina tjejor något så jävulskt, ibland blir jag nästan förbannad på oss att vi inte
ägnar mer tid åt varandra! Men samtidigt vet jag vars jag har dom, jag kan vara borta hur länge som helst
men allt känns ändå som att det bara var igår. Våran trio har gått igenom mkt men den är fortfarande
oslagbar! Love you darlingen & sötisen, dessa smeknamn vet jag inte hur länge dom haft, känns som alltid.

Ne nu hade jag planer på att sova lite grann, i morgon är jag ledig fullt ut så då har jag tänkt
passa på att njuta av dagen :D Samt ringa lite viktiga samtal. God natt dröm sött

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi! ;D Love you Gumms! <3

2010-03-29 @ 11:41:24
URL: http://malinerikanyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0