..Hurtig..


Har varit i farten hela dagen, först har jag jobbat till halv tre. Var igång ända till lunch
innan man kunde sätta sig ner, har städat tre lägenheter idag, är lite less på att städa nu :)
Fick höra att mitt sovsällskap inte skulle komma, jaja sånt är livet. Så när jag slutat jobba
slog jag en pling till söt Jana, vi tog en promenad med Dexa pexa, var mysigt som vanligt.
Sedan när jag kom hem har jag käkat en god köttfärssoppa som morsan tillagat *mums,
var riktigt gott vill ha mer, mer, mer! Just nu sitter jag och vilar mina stackars fötter som
värker lite grann, måste komma ihåg att byta skor oftare när jag promenerar. Ska iaf snart
iväg till sporthallen och lira lite badminton med Jana, sedan blire och basta oxå, mys!
Vet inte vad mer jag ska skriva, har iaf uppdaterat lite granna nu, tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0