..God Morgon..

Har inte hunnit göra allt för mycket, satt igång någon tvättmaskin och läst bloggar samt
pratat med darlingen på msn ;) Sitter och pratar om allt möjligt när vi till slut kommer vi
in på tjejers utseende och plötsligt när vi diskuterar en tjej skriver hon bara FUUUUUUUL!
Måste ha dålig humor för jag började fan gapskratta, tyckte iaf inte att det var riktigt sant
tycker faktiskt att denna tjej har ganska sött utseende så då svarade jag bara tycker du?
Darligen svara som stryk! Fattar varför hon aldrig har bilder på sig själv. Tyckte det var lite
elakt så var tvungen att säga det åt henne och då svara brud jäveln sanningen är hård!
Ibland är hon bara så jävla skön! Var tvungen och fråga vars hon skulle sätta henne på en
skala 1 - 10 och då sa hon "hon är seriöst max 2 kan vara snäll och säga tre".
Sedan började vi prata lite granna sedan så sa hon att "det är det en sån där som vi aldrig skulle
märka när vi gick i skola" och det är ifs sant hon skulle försvinna i mängden ingen vi skulle bry oss om.
Det är nästan hemskt egentligen alltså jag skäms när jag säger att jag valde kompisar såklart efter
personlighet men sedan om dom inte hade ett snyggt yttre så spelade personligheten ingen roll.
Usch vad elakt egentligen, men som tur har jag förändrats och har insett att det är insidan som gör
det yttre :D Jag säger inte att jag är världens vackraste människa lr har varit det men jag trivs
med mitt utseende och det är inte direkt så att jag är ful heller. Jaja meningslöst inlägg, dags att göra nytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0