..Dejting..


Fotograf: Linda Larsson

Jag & Dexa pexa var som sagt på dejt med Linda och Nivis pivis var riktigt roligt, trodde Dexa
skulle vara jätte klumpig och nästan spring över Niva men det gick super duper bra :D
Det var bara Niva som var kaxig som tusan och naffsade efter Dexa, så skönt att D nästan
inte brydde sig, förutom en gång då hon sa åt henne :) Detta kommer vi definitivt göra om.
Kanske redan i morgon lr någonting vem vet, Linda ska vi göra om detta i morgon?
Vi fotade lite grann och sen blev det några korta filmer kul att ha, finns i inlägget nedanför.
Nu ska jag iaf sova lite grann innan jag ska upp och jobba natt, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gör man saker för ofta blir det tråkigt.. vi gör det en annan dag.. inte för att den var jobbigt lättare än förväntan ;)

2010-03-11 @ 18:52:41
URL: http://lindajeanettelarsson.blogg.se/
Postat av: Sunna Katarina

Du är utmanad, kika i min blogg ;P

2010-03-12 @ 00:21:16
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0