..Blodtrycksfall..

Jobbat från 12:30 - 21:15 idag varit en rolig dag på jobbet med mkt folk eftersom vi
har haft möte :) En sak som däremot var mindre roligt var att jag mest troligt fick
blodtrycksfall idag under mötet, var tamefan tvungen att hålla i mej i bordet hade jag
inte gjort det så hade jag ramlat av stolen. Riktigt obehagligt, var tvungen att gå ut och
ta friskluft. Hoppas ingen annan än märkte något. Resten av dagen har jag gått omkring
och varit svimmig färdig, yr och illamående inte ett dugg roligt, min kropp beter sig så
sjukt underligt nu förtiden. Måste kollas upp! Annars har jag haft en toppendag med roliga
arbetskamrater men nu hade jag tänkt sova lite granna börjar jobbar 6:45 i morgon tungt.
Men roligt samtidigt då har jag hela dagen på att göra någonting annat *wiiiee. Åker nog
bort på roliga äventyr i morgon men vart säger jag inte ännu :D Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0