..Vilken underbar dag..

Kommer bli en helt sjukt bra dag, för jag vet redan vad den kommer innehålla. En massa tid med mina
två favorit pöjkar, om ungefär två timmar så kommer E hit och håller mej sällskap ganska många timmar
och om 9 timmar kommer sötischen från grannlandet :D Vill att timmarna ska gå snabbt men ändå sakta.
Känner mej som en sjukt lyckligt lottad tjej, att få vakna på morgonen och det första man ser är sjukt söta
sms från den man gillar! Hade kunnat vara ännu bättre att det första man ser på morgonen när man slår upp
ögonen är hans sjukt vackra ansikte. Glädjen jag känner inför att jag vet att jag slipper somna ensam ikväll är
helt underbar! Ska iaf ta vara på varenda minut på bästa möjliga sätt :) Räknar timmarna till vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0