..Vägen till sanningen..

Ingen sa att vägen till sanningen kan vara jävligt svår och skrämmande.
Jag har börjat inse att jag kanske har blundat för verkligheten lite för länge, att jag
valt att skjuta bort det som är jobbigt. Ovissheten skrämmer mej något så fruktansvärt
just nu, jag är så jävla rädd att jag inte kommer kunna hantera sanningen, jag är livrädd
för att behöva fatta beslut jag inte vill göra! Jag hade velat veta att jag klarar av att stå
bakom dej till 110%, jag hoppas innerligt att jag gör det, jag hoppas att jag är stark nog.
Det spelar egentligen ingen roll, för gör det, är det mej det är fel på. Jag hoppas jag är stark
nog, för jag vill inte vända ryggen till och springa iväg. Jag vill finnas där för dej för alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0