..Våga leva..

Jag är den tjejen som sitter hemma och planerar, helger, sommaren.
Ja allt för för jag älskar att ha stenkoll på allt hela tiden.
Jag är den som stannar hemma när folk kommer med galna ideér, för jag är rädd att vara impulsiv,
rädd att ta risker. Men idag har jag tagit ett steg i rätt riktning, jag bara drog dit vindarna förde mig.
Måste säga att det verkligen känns skönt att leva, jag älskar den här känslan.
Ovant, annorlunda men ändå så förbaskat skönt. Jag är glad att jag gick  utanför mina ramar och jag
längtar efter att se vad jag får ut av  den här resan. Jag har insett att man är bara ung en gång och
att man ska passa på att leva medans man har chansen.
Man får uppleva så mycket mer om man vågar sätta ena foten på fel sida av linjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0