..Sommar..


Idag är det riktig sommarvärme ute! Bara passa på att njuta innan den är borta.
Idag har jag jobbat, 07:30 -14:00, vi har suttit ute och njutit med vårdtagarna i solen,
med en bricka med saft och banan :) Riktigt skönt, är härligt att se dom njuta av det fina
vädret, se deras vita hud mötas av solen igen efter 10 månader inomhus. Härligt att se dom
njuta av att få solen i ansikte :D Ibland tror jag nästan dom blir chockade. Att se såna saker
fyller mej verkligen med glädje, att se folk som varit med såpass länge må bra och njuta av livet.
När jag kom hem från jobbet så har jag varit förbi min lillasyster och fixat lite med håret och
sedan har jag även varit ut och pröv åkt hennes inlines, förbaskat kul var det och jag överlevde!
Ramlade inte en enda gång, men det var riktigt nära flera gånger då jag stod stilla, i farten var
det ingen fara :P Helgen ska jag befinna mej i Gällivare ska ta bussen dit om några timmar, får
se om Thomas tar sig dit, kopplingen på bilen håller på att paja :/ Blir annars en riktigt trist
midsommar utan han. Men om han kommer blir det att befinna sig hos hans familj, med hans
mamma, hennes kille och små syskonen. Måste jag säga att hans mamma är helt underbar,
fullkomligt älskar denna kvinna, hon har sån härlig stil och är så sjukt trevlig. Hon måste upplevas
det är inte rättvist att beskriva hon i ord. Nu hade jag tänkt ta att packa lite grejer, sedan ska jag
käka och göra en hemlig grej ;) Hoppas alla får en bra midsommar, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: fet robban!

lockigt hår, inte illa :D

2010-06-27 @ 17:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0